fredag 18 maj 2012

Förlåt..

För exakt 10 dagar sen gick jag hem på semester och då tänkte jag ju såklart att jag skulle hinna med att blogga om allt spännande vi hittar på men så blev det inte. Massa kul har vi ju såklart gjort, men bloggandet har inte prioriterats alls, så här får ni en liten snabb sammanfattning.

Jag har hunnit med att:
  • springa vårruset på lite drygt 32 minuter, ingen vidare tid men jag kom iaf runt, nu laddar jag för Tjejlunken den 7 juni.
  • ta hand om och rida hästapållen Nicke när hans matte var utomlands i en vecka.
  • besöka sjukgymnasten och uppdaterat mitt träningsschema - nu ska jag äntligen bli smärtfri!
  • gå på bokklubb och få en ny bok som ska läsas.
  • titta på lydnadstävling på Attila. Bland annat fick duktiga Jennie och Brazze äntligen sitt Lp2, hejja hejja!
  • få en ny soffa hemlevererad, tapesera och måla i vardagsrummet. Det blev skitsnygg om jag får säga vad jag tycker!
  • geocacha i massor.. :)

Poppe har hunnit med att:
  • bli en fena på sitt/ligg-stanna så nu tränar vi med mycket störning för att få det riktigt befäst.
  • lära sig att lyfta benet när han kissar, ibland iaf.. :)
  • njuta av ledigheten och vara med matte ute i skog och mark på promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar