torsdag 10 maj 2012

En vanlig dag i vårt liv..

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, har lite bloggtorka, så idag får ni följa med oss på en helt vanlig förmiddag:

Jag slutar jobba klockan 8.00, nöjd för att jag vet att jag är ledig i hela 12 dygn framåt, åker och hämtar Poppe som sovit hos sin dagmatte Lisa och åker hem för frukost. Kollar på tvättberget och säger till mig själv att det kan jag ta senare, till min sambos förtret skulle jag tro, och lastar istället in hunden i bilen och åker. Det fick bli ett snabbt studiebesök på dagverksamheten jag jobbar på, Poppe charmade varenda kotte, och sen åker vi till Stina och hennes pålle mitt ute i skogen för en härlig promenad. Väl tillbaka fikade och tjötade vi en runda innan det var dax för hemfärd, och här sitter jag nu igen.. Jag vet att det är ett lyxproblem men jag har nästan FÖR mycket ledig tid ibland. ;)

Å jo förresten, jag HAR tagit tag i tvätten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar