onsdag 4 april 2012

Vovvelek & spår nr 6

Idag har Mikaela och pointerblandningen Gottfrid varit hos oss och hälsat på. Det är första gången hundarna träffas så vi inledde med en promenad då en hund fick vara lös i taget och sen lät vi dem ta varsitt spår innan vi avslutade vi med några timmars mys i solen. De fick leka små stunder i taget och det gick verkligen toppen, de jagade varandra och brottades runt som de hade känt varandra i evigheter. :)

Om vi ska gå tillbaka till spåret så gick det sådär idag. Även om jag ökade på liggtiden till över två timmar så flackade han rejält fram och tillbaka precis som förra gången. Jag är helt rådvill, vad ska jag göra?

2 kommentarer:

  1. Kikar in på din blogg hela tiden, och måste säga att Poppe är så himla fin!
    Jättekul läsning med, fint med inspiration till min pojk, även om han är 5 år gammal, han tror han är 5 månader ibland :D
    Härligt blogg anyways! :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag får bli lite bättre på att kommentera bara så du ser hur mycket jag gillar din blogg.
    Så himla fina bilder med.. :3

    SvaraRadera