torsdag 19 april 2012

Uppdatering: 100 saker..

Det är ju jättelängesen jag uppdaterade nått om vår egna lilla utmaning att lära oss "100 saker man kan göra med en låda". Vi har tränat ett tag och nu kan jag nog säga att vi lärt oss att:

Nr 3 - Stå med framtassarna på lådan och flytta baktassarna för att behålla näs-nos-positionen när jag flyttar mig åt höger.

Nr 4 - Stå med framtassarna på lådan och flytta baktassarna för att behålla näsa-nos-positionen när jag flyttar mig åt vänster.

Väldigt lika tycker ni kanske, men ack nej, det var verkligen som att lära in två olika saker. Bara för att han förstått att man ska flytta åt höger betyder det absolut inte att han fattar att han sen ska flytta tassarna till vänster, men efter lite träning så satt det med. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar