söndag 19 augusti 2012

SBK Attila visar framfötterna!

Igår steg jag och Poppe upp i ottan för att åka till Häggeberg och stödja alla fantastiska lydnadsekipage från SBK Attila som ställde upp i lagtävlingen Augustikannan mot Jönköpings Brukshundklubb och Huskvarna hundklubb. Jag hade förväntat mig att få se bra ekipage, men inte SÅ bra! Förarna och deras hundar skötte sig helt exemplariskt och tog till hejaklackens förtjusning hem hela tävlingen med en 2a, 3e och 5e plats individuellt. Helt fantastiskt! Grattis grattis grattis! (Nånstans lite för mig själv drömmer jag om att jag och Poppe får vara med nästa år och hjälpa klubben att behålla bucklan, men vi får se hur det blir med det.. :) )
En liten notis: Ser ni alla retrievrar? En labbe, en flatte och två tollare.. de gillar jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar