lördag 17 mars 2012

Livet går vidare

Både jag och Poppe är nog lite medtagna idag, han går runt och undrar över sina avrakade fläckar och jag grubblar över framtiden, men som tur är går ju livet vidare och idag har vi sysselsatt oss till fullt för att slippa tänka. Först fick de stora hundarna nytt grus och en ny dörr i sin hundgård, så nu får de gå ihop tills det är löp på g då stänger vi dörren igen. Öb tackade så hjärtligt för gruset genom att gräva en stor härlig grop mitt i sin hundgård, han vet verkligen hur man piggar upp ett par trötta lite deppiga ägare. ;) När det var klart var alla karlar ute och underhöll sig med diverse trädfällning, vedklyvning och fyrhjulingslek medans Poppe var inne med mig och min mamma och lagade mat. Älgfärsbiffar och ris blev det, riktigt smarrigt!
På kvällen fick vi sällskap av ännu fler kompisar så då slappnade vi av med lite gott att dricka och tittade på tv, så tillslut blev det en bra dag ändå.

1 kommentar:

  1. Det är så häftigt sånt där, att få läsa att någon typ "påverkats" av något man gjort, jamen att du typ minns bilderna från Norge :D Lite roligt. Självklart ska ni åka dit, det är helt fantastiskt!

    Stackars er lilla vovve, hoppas att det löser sig. Vi håller både tummar och tassar här :)

    SvaraRadera