söndag 22 juli 2012

Stockholm - Here we come!

Dagen startade med jag fixade packningen (sista sekund jag vet!) och sen bar det iväg till Nässjö för avfärd mot stora staden. Jag var lite nervös men Poppe behöll lugnet och sov hela vägen upp till Stockholm. Och då vill jag tillägga att vi hade sällskap av inte mindre än fyra hundar, två katter och två marsvin i djurkupén, fantastiska hund!
Väl framme stötte vi direkt på lite "problem" då jag var tvungen att gå in på Pressbyrån och köpa biljetter, hundar är nämligen inte välkomna in där, men jag gjorde en fuling och platsade Poppe precis innanför dörren och han låg där så fint och väntade. Han är så sjukt duktig alltså!
När vi sen tagit oss ut till vårt B&B i fina Mälarhöjden, checkat in och ätit lite han vi med cachingrunda innan vi gick hem för att kolla på film sova. Poppe är trött, konstigt vore väl annars, och jag är också lite sliten så nu blir det att sova tidigt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar