onsdag 25 juli 2012

Dag tre - solskensträning

Snart börjar nog mina kära kurskompisar undra om jag är schitzofren eller nått för idag har jag varit helnöjd och inte kunnat sluta le till skillnad från igår. Det Poppe gjorde var egentligen inte jättestor skillnad på men det jag tillförde våran träning var ljusår bättre idag. Jag kände mig förberedd för dagens utmaningar och jag hade bestämt att het inte skulle få vara nått negativt, och vet ni vad? Idag fick Poppe visa upp den positiva sidan av sin "hetta" när vi fick testa på apportering med dummie. Han fullkomligt flög ut, dök ner efter föremålet och flög in för att lämna av i min hand - så jävla bra rent ut sagt! :) Dessutom verkar det som att han börjar fatta det här med stoppsignal. mycket bra!

Dessutom kom Erik upp ikväll och överraskade så nu har vi varit och ätit i gamla stan och gått en runda förbi slottet och riksdagen. Men nu är vi trötta, alla tre, så nu ska vi ladda batterierna för morgondagens utmaningar! Godnatt..

1 kommentar:

  1. Visste väl det - Vad duktiga ni är! Våra skånepågar de kan allt :-), och de kör alltid så det ryker, så nu får vi allt hålla i hatten när Poppe vet vad han ska göra!

    Ha det gott!
    Åsa & Pintersprinter

    SvaraRadera