tisdag 27 december 2011

Mina fina pojkar

Det märks att vår Poppe blir äldre och äldre för varje dag som går och hans energi blir knappast mindre. Idag har jag och pojkarna varit ute i skogen en runda. Öb fick gå i koppel men Poppe var lös som vanligt och det är tur att Öb är en lugn och förståndig herre för om han hade hakat på Poppes bus så hade jag flugit efter som en vante.. ;)

Nu är det ju så att lille gul bara måste ha en plan med sin framtid, haha, eller är det matte som behöver det!? Jaja iaf, nu sitter jag här å drömmer å klurar lite -Valpkurs blir det först men sen finns det ju så mycket kul som ska hinnas med, antar att allt kommer falla på plats när det väl är dax. Jag ser verkligen fram emot alla roliga träningstimmar vi ska ha ihop! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar