onsdag 14 december 2011

Cool valp




Jag fortsätter imponeras av hur cool en liten valp kan vara egentligen. Idag har vi varit i stallet och tittat på när hovis har skott lite hästar. Poppe tröttnade efter en stund och gick å la sig i sin bur å somna, sen snarka han gott i över en timme. När han vakna hade jag stängt buren om honom eftersom vi skodde min lilla nippertippa till häst men du ska inte tro att han pep eller nått, nä han la sig ner igen å väntade på att jag släppte ut honom. ♥ Han fick sen sin lunchmat i stallet och som ni ser på mittenbilden valde han det smutsigaste och trängsta stället i hela stallet, där blir han ju inte störd iaf.. ;)


Sen igår så åker ju lilla grynet bak i bilen och det har gått utan några krussiduller så idag passade jag på att köra lite ensamhetsträning när jag skulle handla på ICA. När jag kom ut sov han gott, han reste sig inte ens när jag startade bilen och körde iväg utan sov gott enda tills vi var hemma igen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar