onsdag 14 december 2011

Blixt och dunder

Nu är väl världen upp och ner? För inte har jag varit med om att det har dragit in ett värsting-åskoväder i december innan. Och åskade gjorde det, så huset skakade! Som tur är verkade inte lille valpen speciellt bekymrad. Han vaknade, ville kissa och sen somnade han igen - duktig pojk!

Jag måste bara få berätta om en söt sak han gjorde igår. Han la sig först tillrätta i sin bur och somnade precis som vanligt medans jag läste i min bok. Efter nån timme hörde jag att det börja gny så då tittade jag ner, då var han i full fart att leta reda på sitt ben (i sömnen?) och somnade om med det i mungipan.. haha.. sötis!

2 kommentarer:

  1. Har du inget namn på din going? Du skriver valpen, lille gul osv osv

    SvaraRadera
  2. Susanne - Joho då, han heter Poppe.. men kärt barn har många namn.. ;)

    SvaraRadera