onsdag 11 januari 2012


Igår var det snö och minusgrader och idag strålande solsken och nästan barmark - jag klagar verkligen inte! :) Vi har tillbringat hela förmiddagen i stallet idag och Poppe hade nog fått mer friskluft än han frågade efter för när jag skulle släppa ut honom ur bilen efter jag varit ute och ridit nästintill vägrade han, haha, han ville ju bara få fortsätta sova i lugn och ro. :)

Väl hemma gick vi en liten runda i det underbara vädret och nu ligger han i sin bia och sover (lite småchockad efter dagens bad med antar jag).

Träningen går framåt och nu har vi börjat sätta lite mer regler i stallet. Han lyssnar och lär men blir lätt ängslig när han inte förstår vad jag menar så vi går sakta framåt, hursomhelst är han helt underbar att ha och göra med.. Älskade hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar