lördag 21 januari 2012

Inspirerad!


Igår var jag och kollade på Jönköpings brukshundklubbs lydnadstävlingar som hölls på Klämmestorps ridanläggning och nu är jag verkligen fullproppad av inspiration, jag vill bara börja träna! Jag fick ståpäls flera gånger, speciellt av just ett ekipage i eliten - de var magiska! 10 efter 10 plockades hem och det förvånar mig om de inte tog hem hela klassen, helt fantastiska var de! Precis sådär duktiga vill jag och Poppe oxå bli! Man kan ju alltid drömma eller hur?.. ;)
Poppe fick sitta med en stund o kolla och jag tycker att han uppförde sig helt ok. Han skällde någon gång när en annan hund skallade annars så kollade han mest på allt spännande som hände. Men stackaren frös så han skakade så nu längtar vi till vårtävlingarna då man faktiskt kan sitta och titta utan att frysa häcken av sig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar