söndag 17 februari 2013

Drömdebut

 
Idag åkte jag och Poppe till Atomhallen i Hultsjö för att starta vår första lk 1a och resultatet blev 177.5 poäng och en andra placering. Ni kan ju gissa om jag är sjukt nöjd med honom?! :)
  • Platsliggande: 9.0
  • Tandvisning: 9.0
  • Linförighet: 8.5
  • Läggande: 7.5
  • Inkallande: 8.5
  • Ställande: 9.5
  • Apportering: 10
  • Hopp över hinder: 9.5
  • Helhetsintryck: 9.0 - Mycket bra samarbete!
Målet med starten var att jag skulle hålla nerverna i schack och att Poppe skulle tycka det var trevligt och jag tror faktiskt att vi lyckades med båda två. Han var lite låg vid platsen, därav var jag tvungen att kommendera ligg två ggr, men när vi sen gick in för att köra alla momenten höll han ihop fint (även om vi har endel kvar till energin vi har på träning). De fina poängen och placeringen var inget vi hade räknat med men vi välkomnar dem och firar med extra mycket kvällsmat till hjälten Poppe ikväll ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar