lördag 22 september 2012

Inoff på SBK Attila

Idag har jag och Poppe gjort nått som är helt utanför vår bekvämlighetszon, vi har varit på utställning! Även om det bara var en liten inofficiell på hemmaklubben så kände jag mig helt vilsen, sen gjorde det ju inte saken bättre att jag testade att ställa upp Poppe för första gången för nån dag sen.. ;) Hursomhelst så gjorde lillhunden precis som han brukar, han tog allt coolt och försökte efter bästa förmåga förstå var virriga matte ville ha ut av honom, så jag är himla nöjd även om vi inte fick några fina priser eller rosetter.. :)

Domarens kritik:
"1-årig hane. Bra förbröst. Bra över och underlinje. Lite instabil i rörelse fortfarande. Bra rörelse från sidan. Bra huvud och uttryck. Bra benstome för åldern. Trevligt temprament. Väluppvisad."

1 kommentar: