lördag 18 februari 2012

Lite allt möjligt

Jag glömde ju bort att berätta att vi var på Café Bulldog igår igen, jag, Erik och Poppe. Under tiden vi åt lunch låg Poppe vid våra fötter och studerade ett helt gäng barn som busade runt borden.
Jag vet att jag sagt det innan, men jag säger det igen, Café Bulldog på tändsticksområdet i Jkpg är absolut värt att besöka. Så åk dit, ta en fika och stöd deras verksamhet!
På kvällen var vi hos min vän Å och där fick Poppe träffa den engelska springer spanieln Valle för första gången. Efter en lugn hälsningsritual och genomgång av diverse lukter så busade de lite men det tog inte jättelång tid innan Poppe tröttnade och däckade vid mina fötter. Det är jobbigt att vara valp ibland.. :-)

Idag är Poppe med husse ute i skogen så de stora hundarna ska få jaga lite innan säsongen är över för denna gången. Änsålänge verkar han skött sig bra, men vi får väl se om det kommer ett "argt" sms idag igen om att han norpat mat från nån jägare.. ;-)

2 kommentarer:

  1. Härlig blogg!
    Underbart att läsa om hundar och fint med inspiration!
    det hjälper att det är så fina bilder och en så sjukt söt Labrador!
    Blir änna lite kär i den dära söten! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittat hit och att du gillar vår blogg.. :)

      Radera